FANDOM

Chudy Edd
Jestem otoczony przez idiotów...

— Chudy Edd

Eddward Marion "Chudy Edd"
Cały Chudy Edd.png
Informacje Biograficzne
Pseudominy Chudy Edd

Skarpeta

Płeć Mężczyzna
Krewni Matka Chudego

Ojciec Chudego

Przyjaciele Ed

Eddy

Wygląd zewnętrzny
Kolor włosów Nieznany
Kolor skóry Kremowy
Świat Rzeczywisty
Dubbing Polski Jarosław Domin
Dubbing Angielski Samuel Vincent

Chudy Edd - a dokładnie Eddward Marion, nazwisko nieznane. Jest jednym z głównych bohaterów z kreskówki Ed, Edd i Eddy. Nie posiadał rodzeństwa, mieszka wraz z rodzicami. Pomimo, że jest najsłabszą postacią jest również najmądrzejszy z serialu.

WyglądEdytuj

Chudy Edd w swoim domyślnym wyglądzie, ubiera się w pomarańczową koszulkę z jasno-fioletowymi spodniami i do tego czarną czapkę którą zawsze nosi. Ma miętowy język i dość ciemną karnację. Przez  czapkę nie można zobaczyć jego włosów, jednak z tyłu głowy widać trzy małe włoski. W nocy natomiast nosi żółty kombinezon, kapcie z króliczkami i tą samą czapkę. 

W późniejszych sezonach, na codzień nosił brązowy sweter do tego zółty krawat. 

W odcinku  Każdy Sposób jest Ed

OsobowośćEdytuj

Chudy Edd jest raczej bardzo skrupulatny, jednak potrafi być bardzo miły i mieć dobre intencje. Chłopak jest bardzo zdyscyplinowany, przez to ma obesję na przestrzegawanie zasad. Jest niesomicie delikatny i nieśmiały, szczególnie do płci przeciwnej.  Pomimo, że jest wyrzutkiem jest ogólnie szanowany przez inne postacie z powodu swojej ogromnej inteligencji. Jest również, perfekcjonistą i pragnie aby wszystko było idealne. Nienawidzi jak ktoś jest od niego w czymś lepszym, widzimy to między innymi w odcinkach; "Ed stwórca", "Ed na tropie" i "Mądry Ed po konkursie".

Nienawidzi nieczystości, ma na tym wielkiego fioła. Stara jak może aby oczyścić swoje środkowisko w którym się znajduje i przez to stosuje wiele "dziwactw" w typu; przyklejania wszędzie nalepki z różnymi podpisami przy tym mówiąc "Nie będę siedział w nieodznaczonym miejscu!". Nie cierpi Sportu przez to nie cierpi W-F, ale to tylko z wyniku pewnego "incydentu" który się wydarzył u niego w dzieciństwie.

Pomimo, że brakuje mu siły fizycznej jest bardzo odważny. Można to zobaczyć między innymi w odcinku "Dzień, w którym Ed stał spokojnie" gdzie postanowiłsię poświęcić aby uratować zaułek przed Edzielią. Również możemy to zobaczyć w filmie gdzie Chudy jako pierwszy stanął w obronie Eddy'iego kiedy jego Brat zaczął go dręczyć.

W wcześniejszych sezonach, chudy był bardziej małomówny i wyluzowany, jak z upływem czasu stał się bardziej wyrozumiały, zdyscyplinowany, sarkastyczny  i również bardzo niesubordycjy w stosunku do Eddy'iego. A już w drugim-trzecim sezonie, jego obsesja do czystości się powiększyła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki